torsdag 14. oktober 2010

Beito på egenhånd

Da har vi for første gang på veldig lenge delt oss i reisesammenheng. Ikke at vi har reist så langt, men denne reisebloggen fungerer som reiseforsikringa: forlat hjemmet og den er gyldig! Bjørnbacken befinner seg i Oslo og setter inn kjøkken i leiligheten han skal selge, mens jeg, da altså Kjersti, har tatt meg langhelg på fjellet.
Foreløpig har jeg ikke utrettet så veldig mye annet enn å kose meg, noe som forsåvidt også var målet, men jeg tenkte bare jeg skulle vise fram de fine fargene som befant seg på himmelen da jeg kjørte oppover i går ettermiddag. Jo lenger ned sola gikk, jo mer fantastisk ble det. Det blir jo aldri helt det samme på bilder, men et lite inntrykk får dere jo.
Jeg skal tilbringe hele helga her oppe. I morra kommer besteste AnnaBanana og vi har også hørt rykter om at det kommer til å være flere kjentfolk i området disse dagene, så det lover godt for hygge og kos. I tillegg er det Beatles-festival her oppe i helga, så den må nok sjekkes ut, samt Fryd og Gammen-festivalen, der blant annet Jon Schau bidrar. Så med to festivaler samme helg bør det bli ei bra helg rett og slett, men god stemning og mye liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar