mandag 28. mars 2011

Poker NM i Riga?

Det er ganske så greit å være reisebloggerne BeckBack om dagen. Per-Erik skal jo som nevnt snart til Frankrike og smake på vin og spise baguetter sammen med Frankrikes Turistråd. Omtrent samtidig som vi fikk tilbudet om å være med på den turen, fikk jeg, Kjersti, en telefon fra ei anna Kjersti med spørsmål om jeg ville være med til NM i poker sammen med Betsson.

Det er ikke lov å spille store pengeturneringer live innenfor Norges grenser, så derfor arrangeres mesterskapet i år i Riga i Latvia fra 9. til 17. april. Main event, som jeg eventuelt skal være med på, går fra 13. april. Jeg har spilt en del nettpoker, men langt fra nok til å bli så god som jeg skulle ønske, og kun spilt noen få ganger live i utlandet, så det er nok ikke å vente seg en eventuell topplassering, men fy søren så artig det hadde vært å spille ei så stor turnering som NM.

Nå er det en del som skal klaffe for at jeg faktisk kan reise da. Først og viktigst, så er vi nødt til å rykke opp med Gjøvik Håndballklubb. Dette finner jeg ut på søndag, da vi spiller sesongens siste ordinære kamp i Oslo mot Njård. Kom gjerne for å heie på oss, klokka 15 i nye Njårdhallen. Havner vi på tredjeplassen, som vi mest sannsynlig gjør om vi ikke tar poeng på søndag, skal vi spille kvalikk om opprykk i pokerhelga. Og om vi rykker opp er det jobb og andre forpliktelser jeg må få fri fra, så som sagt, det er en del som skal klaffe, men muligheten ligger der.

I tillegg til disse to turene ligger det et par andre reiser for oss i nær framtid også, blant annet skal vi bruke opp premien vi vant da vi ble kåret til Norges beste reiseblogg, men det kommer vi tilbake til senere.

Ha ei strålende uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar